So just take me home where the mood is mellow, the roses are grown and m&m's are yellow

Idag insåg jag något som fick mig att stelna till, något som fick hela min värld att stanna, min hjärna att sluta arbeta och det kändes för en sekund som om hela jorden passerat den absoluta 0-punkten och stod helt stilla.
Jag har sedan jag var mycket liten gillat att bada, jag gillar det så mycket att jag har tagit som vana att bada varje dag, inte såna jättebad à la romantisk filmscen utan bara litegrann och inte jättelänge.
Jag tycker att duscha är frustrerande för då är man ju omväxlande varm och kall på ställena man väljer att duscha och då fryser man alltid någonstans.
Men när man badar är man varm överallt och det är helt enkelt bäst.

Det jag insåg var att jag kommer inte kunna bada varje dag hos min värdfamilj, eller kan kan jag väl om de har badkar men jag har faktiskt fått en uppfostran och jag vet att de flesta tar ett bad runt 1 gång i månaden och istället duschar varje dag.
Jag ska begränsa duschen så kort jag kan, men hur ska man hinna schamponera, balsamera, raka benen, och spola av sig allt schampo och balsam på 10 minuter??

Hjälp.


Jaja. Mindre än en månad kvar till placering!

Tålamod Tålamod....

Kommentarer
2008-12-29 @ 15:52:08
Hahah, vilket i-landsproblem du har :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida