Oh Romeo yeah you know i used to have a scene with him

Lisa beställde ett inlägg och vem är jag att säga nej?

De två senaste dagarna har jag sprungit runt i folkdräkt och för små skor, varför detta?
Jo, det är nämligen Samskolans Lussedans, när vi dansar folkdans för 2000 föräldrar, och dagen efter har vi festen.
Det är ganska roligt förutom att fötterna blöder efteråt.

Jag har blivit The Killers frälst, sist jag skrev var "Human" min drog, nu har jag börjat missbruka Romeo and Juliet, den är fantastisk.

På senaste har jag blivit besatt av mitt kommande utbytesår, när jag får brevet om placering kommerr händerna skaka och jag kommer gråta som en elefant.
Om nu elefanter gråtet vill säga.

Idag har jag gjort 2 saker, sovit och plågat mig själv med att kolla på Jimmy Choos skor och Miu Miu väskor.
Nu vill jag liksom ha dem.

1½ veckor kvar av skolan! Sen är det tomtar och granar och väntan på placering.

Nu är klockan 2 minuter i 5

Pussaaaah
Aurora

Kommentarer
Lisen
2008-12-05 @ 17:36:55
Men taaack va härligt att ha nåt att läsa, du må ju komma igång med din blegg lite mer :p gillar nämligen att läsa vad som händer min syster i fjärran :) Men du får ju ta och skicka den där låten med the killers! Jag har blivit The Fray frälst btw! Jag är fullkomligt förälskad i låtarna!

Ha de bra<3
2008-12-05 @ 17:46:27
Du har lyxen att veta ungefär när du får all din info, min kan komma när som helst, hehe :P Btw, the killers är inte sååå jättebra...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida