Nobody likes me everybody hates me i think i'll go eat worms

2008 var det år som gick lika fort som det kom och det känns som att det knappt hände något alls. Fast det gjorde det nog, lite iallafall.
Året började med att vi åkte från Sydney till andra platser i Australien och när jag kom hem insåg jag att det är Australien jag vill bo.
Det fick jag kämpa för i 5 månader men till slut kom jag över föräldrabarriären och kunde börja med ansökningsanhandlingarna som jag sett fram emot så länge.
Sedan hände inget kul förrän framåt sommaren då jag var på Bohus-Malmön 3 veckor och hade hur roligt som helst, efter det Frankrike i 2 veckor och allt var underbart.
Förutom den dagen då jag hade tråkigt och gjorde en dum grej som jag ångrar bittert.
Sen kom hösten med födelsedag den 3 oktober då jag  fick b.l.a min älskade Acce och utbytesdagboken och den 10 oktober stoppade jag ner det enormt feta brevet med 100 sidor ansökningar addresserat till Rotary Ungdomsutbyte Byängsgränd 8 Stockholm.
Sen restes det upp till Norrland och hälsade på världens bästa Lisa i Brattbäcken där jag äntligen fick återförenas med fyrhjulingen och snö.
Sen var det Rotaryintervju och det gick bara fint och nu 2009 bär det iväg någonstans, Australien hoppas jag av allt jag är och har men jag kan inte veta förrän  om senast 31 dagar.
December kom med lussedansen och jul, december gick och nu sitter jag här på nyårsafton och ska snart pila iväg till MyDesire aka Désirée för att fira det nya kommande, underbara året som jag skaa göra det till.
Och det brukar bli som jag vill.

Gott nytt år allihopa!
Kommentarer
Lisen
2009-01-02 @ 21:02:21
för det första vad är acce? för de andra, erkänn att du älskar norrland ? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida