Never an honest word. But that was when i ruled the world

Jag har varit sur hela dagen, stört mig på allt och när Olivia gick hem var jag ensam med mitt störande.
Det har varit smågrejer jag kommit att tänka på och saker som hänt under dagen.
Mitt hår, längtan, lussebullars existens, ljudet på min dator, te.
Det värsta är längtan efter placering och lussebullar.
Jag hatar lussebullar, det är så himla äckligt. Jag kan inte bestämma om det är bröd eller bulle, mat eller sött. Det är matvärldens androgynt. Androgynt passar inte in där.
Det konstiga är att ALLA verkar ääälska det, och vissa äter det t.o.m med TE! För att göra det hela ännu äckligare liksom.
Vad kan vara godare än varmt vatten som smakar unket och en matbulle med saffransmak?

Första dagen på lovet och det är skönt!!

Jag vill ha det såhär: Julafton, 21-31 januari, början på februari, mitten på maj, hela juni, åka.
Allt annat känns överflödigt.
Har varit och spänt tandställningen, smärtan är jobbig och tänderna är lösa. Det är hemskt eftersom det är en kittlande smärta som gör att man vill bita i något men när man gör det känns det som att hela huvudet går sönder eftersom tänderna ger en ett stort fett NEJ FÖR HELVETE samtidigt som smärtan stiger upp i hjärnan.

Jag vill upp till Lisa och leka med henne i snön och köra skoter och titta på L Word.
Vi måste ses innan jag flyger iväg i sommar!!

En bra sak är iallafall att jag försöker sluta svära när jag pratar med folk ( svårt att sluta tänka dem) och byter ut dem mot snor och mindre upprörande ord ( mamma).

Tråkigt inlägg men jag har tråkigt och då blir resultatet detsamma.


Musik: Viva La Vida med Coldplay.
The Killers & The Kooks
Kommentarer
2008-12-20 @ 14:50:50
Jag diggar din tidslinje ;)
Lisen
2008-12-22 @ 13:49:26
lussebullar som är så jävla gott? :o jag kan inte överleva jul utan dom :p iaf, klart vi kommer träffas innan du åker! :)
2008-12-26 @ 11:59:39
Vet du vad!!! cirka 199 dagar kvar tills vi åker! Det närmar sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida