Just a puppet on a lonely string, now who would ever want to be king?

Om lite mindre är 200 dagar flyger jag iväg till någon annan plats på jorden jag ännu inte vet säkert, jag vet dock att mitt hjärtas allra högsta önskan är att få åka till Australien.
Det var liksom därför jag anmälde mig till det här för att få åka dit och bo där ett år. Iallafall ett år till att börja med men vem vet vad som händer i framtiden?

Alla i min närhet är sjukt trötta på att höra mig tjata om det här men jag ska vara borta ett ÅR, ett ÅR utan mamma och pappa, utan kompisar eller ställen jag känner till.
Okej förlåt för ordbajseriet men om det är något jag är bra på så är det att ordbajsa.


Jag har inget speciellt att skriva nu förutom att julen var trevlig med mat, gran,  kalle och presenter.


God fortsättning allihopa och förlåt för ett ovanligt tråkigt inlägg.
Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida