Hoping for the best but expecting the worst are you going to drop the bomb or not?

Jag gillar inte min snormusiklärare.
Hon gav mig inte MVG bara för att jag hade glömt källor i mitt MVG-arbete som förövrigt var på MVG-NIVÅ!
Bah

I måndags var jag med på en Rotarylunch och lyssnade på föredrag och träffade b.l.a en australiensare som var här på kort utbyte dvs 5 veckor.
Det var kul, han berättade massa grejer jag skulle göra och inte och vad som  var annorlunda mot Sverige (typ allt)
Nu vill jag verkligen verkligen ha min placering.Och jag vill att det ska stå Australien på den.
Så extremt mycket.

Imorgon är sista dagen i skolan det här året, sen är det jullov!
Då ska jag bara göra roliga saker som vara med kompisar och ta igen ett halvårs sömnbrist.
Enligt mamma ska vi räkna matte också, mitt resultat på provet var inte bra alls dvs piss.

Sen är det januari och januari betyder PLACERING! Jag har nog aldrig sett fram emot januari innan, det är en ganska äcklig månad, för det är efter den roliga som är december och man vet att nu kommer 3 månader av skit. Snöslask och regn är deprimerande.

Låten för tillfället är: Forever young med Alphaville som nog alla har hört.
The Killers är självklara

Kommentarer
Lisen
2008-12-17 @ 19:26:54
Jag är så jävla less. jag skrev MVG på teknik provet, ändå får jag bara G- totalt :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida