And sometimes i get nervous when i see an open door

Här sitter jag i min systers rum och vågar inte röra något.
Det är ganska otroligt att jag sitter i hennes rum, vid hennes dator utan att ha blivit dödad eller misshandlad.
Jag minns mina dagar som liten då jag sprang in här och tittade i hennes lådor och tog hennes saker varpå hon kom indundrande med världens Tarzanvrål och det var inte mycket kvar av mig mer än bitar och tårar.

Det är antagligen karma, för nu när jag utmanade ödet och  provade  hennes kajalkohl från Marocko var jag så framgångsrik att jag körde in pinnen i ögat.
Jag  är nu röd istället för svart.

Jag kom precis på att om 22 dagar är det i år jag åker.
Och om 5 dagar ska jag till Rotary och prata med dem, det blir trevligheter men ganska nervöst.

Tänk om mina papper är i Australien nu?
Det känns overkligt men det finns faktiskt en möjlighet.
Ska fråga Fis-Louise om hon vet något mer...


Musiken är fortfarande The Kooks och The Killers.
Kommentarer
2008-12-09 @ 20:38:40
Man måste älska sin äldre syskon ;)
Josefine
2008-12-13 @ 00:29:52
Hahaha, jag hoppas inte din äldre syster ser detta inlägg... För då kommer du förmodligen ha även ett blått öga ... :P

Hoppas allt går vägen med Aussie!



Kram Josefine
Josefine
2008-12-13 @ 00:33:31
Hahaha, hoppas inte att din äldre syster läser detta... För då kommer du antagligen ha även ett blått öga imorgon! :P

Hoppas allt går vägen med Aussie!



Kram Josefine
Lisen
2008-12-13 @ 14:23:46
Hahaha, men det är samma för elias när han har utforskat mitt rum. då blire stryk ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida